نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در فشار هستند و کم کم دیگر به نمایندگان اعتماد نمی‌کنند و می‌گویند که انگار مجلس در مقابل دولت کوتاه می‌آید و از حق و حقوق مردم دفاع نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حکومت‌داری ما دچار بحران ناکارآمدی است، گفت: این را من نباید به آقای معاون سیاسی وزارت کشور بگویم، خودش باید بفهمد و کمک کند تا اولاً هر مشکلی که هست با همفکری هم و در کنار هم حل کنیم. در ثانی نماینده را به عنوان یک فرد انتخاباتی نبیند بلکه به عنوان یک سپر بلا ببیند که دارد فشار مردم را تحمل می‌کند.
یک نماینده مجلس گفت: مردم در حال حاضر در فشار اقتصادی هستند آقایان فکری به حال ساماندهی اقتصادی کنند نه اینکه بگویند چه کسی چقدر بخورد و چقدر نخورند.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: متأسفانه بازار کنترل نمی‌شود و مردم تحت فشار قیمت‌های لحظه‌ای هستند.
دنیامالی گفت: ما الان تمام فشار‌ها را روی مالیات می‌گذاریم. مالیات زمانی است که شما رونق اقتصادی داشته باشید. وقتی که تورم است و کشور با رکود مواجه است چرا ما اینقدر با مالیات بر مردم فشار وارد می‌کنیم؟
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: مردم برای تأمین ۲۵ درصد کالای اساسی در فشار هستند و متأسفانه قیمت اقلام خوراکی به قیمت دلار گره خورده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عده‌ای قصد دارند از استیضاح به عنوان ابزار فشار استفاده کرده و در عزل و نصب‌های یک وزارتخانه دخالت کنند، در حالی که مجلس پشت پرده استیضاح را خواهد فهمید.
اصفهان- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت درباره مازوت سوزی نیروگاه‌ها و افت فشار و قطعی گاز ادارات و برای اصلاح این رویه باید پاسخگو باشد.‌
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: برجام فریب بزرگ آمریکایی‌هاست و باید بر شرطی‌سازی اقتصاد خط بطلان بکشید و به فشار اقتصادی تحمیلی برجامی پایان داد.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه شرایط موجود و افزایش نرخ ارز را به اغتشاشات، مردم و مسائل خارج از کشور ارجاع دهیم، فرار رو به جلو است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه را در جلسه علنی امروز اعلام وصول کرد.
نماینده مردم تهران گفت: ریاست محترم جمهوری که مسئولیت این کار را دارند باید بررسی کنند که اگر آقای مهندس قاسمی توانایی انجام کار را ندارند، تصمیم دیگری گرفته شود. من این را به صلاح خود آقای قاسمی عرض می‌کنم، ما نباید فشار بیاوریم و خدای نکرده ایشان را با مشکلات دیگری مواجه کنیم.
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: شرکت‌های صوری زیادی در مناطق آزاد تجاری -صنعتی ثبت شده که وجود خارجی ندارند و عمدتاً پوششی برای قاچاق و فرار مالیاتی هستند.
یک نماینده مجلس با بیان اینکه فشار افزایش قیمت گاز مصرفی صنایع بر گردن مردم است گفت: ما در کمیسیون ویژه از وزارت، نفت، صمت، نیرو و سازمان برنامه و بودجه دعوت می کنیم که در این رابطه توضیح دهند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت حضور فراگیر و منطقه‌ای در عرصه بین‌المللی و کاستن از فشار اقتصادی حاصل از تحریم‌های ناجوانمردانه، فرآیند مذاکرات را در بستری عقلانی پیش برد.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: در مالیات ستانی باید تمرکز بر شناسایی مودیان جدید و مبارزه با فرار مالیاتی باشد و در اخذ مالیات از اصناف و بازاریان در این شرایط اقتصادی نباید انصاف را فراموش کرد.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در فشار هستند و کم کم دیگر به نمایندگان اعتماد نمی کنند و می گویند که انگار مجلس در مقابل دولت کوتاه می آید و از حق و حقوق مردم دفاع نمی کند.
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: اعتقاد بنده این است که ما (مجلس و دولت) باهم وحدت و هدف مشترک و مقدسی داریم اما در بعضی از جاها مثلا در همین موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی به شخصه معتقدم که ما یک مقدار عجله کردیم. می‌شد از بخش‌های دیگری شروع کنیم که به مردم کمتر فشار بیاید.
طی روز‌ گذشته و امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال جاری آخرین روز معاملاتی در اولین ماه فصل تابستان را شاهد خواهیم بود. با توجه به اینکه در هفته جاری بسیاری از نماد‌ها به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند ارزش معاملات چندان بالا نبود و بازار بی رمقی را شاهد بودیم. در گفتگو با امیر توپچی پور کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
اگر در جریان اصلاح نظام یارانه‌ای، کالا برگ الکترونیک،‌ در دستور کار دولت قرار بگیرد، این‌گونه نیست که کارتی جداگانه و یا کوپن به مردم ارائه شود بلکه همان کارت بانکی، صرفا برای خرید کالاهای اساسی شارژ خواهد شد.
خبر‌های رسیده بیانگر آن است که با مجوز سران قوا، اختیارات بانک مرکزی در بازار ارز افزایش یافته و این بانک مجاز است، نامحدود در بازار مداخله کند.
سلاح ورزی معتقد است، سیاست ارز ارزان ۴۲۰۰ تومانی، تقاضا را برای واردات افزایش می‌دهد که در نهایت به سبب نشتی سیستم اقتصاد شاهد قاچاق کالا، سوءاستفاده و در نهایت از بین رفتن منابع ارزی کشور هستیم. بهترین گزینه جبران افزایش قیمت کالا‌ها ناشی از حذف ارز ترجیحی، پرداخت یارانه مستقیم به مردم است.
رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: ‌در حالیکه مردم زیر بار فشار مشکلات معیشتی، اجاره خانه، قیمت خودروهای بی کیفیت، قطعی آب و برق، گرانی ارز و نگرانی از مذاکرات بی حاصل اتمی و هزار معضل دیگر به زانو در آمده اند؛ برخی بزرگواران در کشور به دنبال محدود سازی اینترنت و جریمه نقدی برای بدحجابی و سختگیری بیشتر بر مردم هستند!
نماینده مردم نجف آباد در مجلس درباره دخالت و فشار برخی مجلسی‌ها در انتصابات گفت: بهترین روش این است که شورای نگهبان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت این مساله یک بیانیه رسمی بدهد که اگر نماینده‌ای در این زمینه دخالت کند ما ردصلاحیت می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ